Otázky a odpovědi

1. Jak dlouho trvá doručení mé objednávky?

Doručení fyzických produktů u nás na e-shopu běžně trvá 1–3 pracovní dny od odeslání. Jakmile objednávku odešleme, obdržíte potvrzovací e-mail.

2. Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Momentállně zasíláme zásilky pouze prostřednictvím Zásilkovny, nebo je možné osobní vyzvednutí.

3. Jak platit za objednávku?

Na e-shopu přijímáme platby převodem, kartou a na dobírku. Při osobním odběru je možnost platit v hotovosti.

4. Co když je zásilka poškozená nebo něco chybí? 

Pokud při doručení zjistíte poškození balíčku nebo chybějící zboží, prosím ihned nás kontaktujte. Pomůžeme vám vyřešit reklamaci s dopravcem nebo zajistíme zaslání chybějícího produktu.

5. Jak probíhá reklamace?

Reklamaci můžete uplatnit do 14 dnů od převzetí zboží. Kontaktujte nás e-mailem s popisem závady a fotkami poškozeného produktu. My vám rádi poradíme, jak postupovat dál a zajistíme výměnu nebo vrácení peněz. 

6. Mohu vrátit produkt, pokud nebudu spokojená/ý?

Samozřejmě! Pokud vám produkt nesedí nebo jste s ním z jakéhokoliv důvodu nespokojení, nabízíme možnost vrácení do 14 dnů od doručení, pokud byl produkt nepoškozený a v původním stavu.

7. Můžu změnit adresu doručení po objednávce?

Pokud potřebujete změnit adresu doručení, kontaktujte nás prosím co nejdříve e-mailem nebo zprávou na Instagramu. Jakmile zásilka odejde, změnu už bohužel zajistit nemůžeme.

8. Můžu vrátit zboží, i když jsem ho už použila?

Kvůli hygieně a povaze našich produktů (například deníčky, karty apod.) není možné vracet zboží, které bylo používáno. Neotřené a nepoškozené produkty lze vrátit do 14 dnů od doručení.

9. Co dělat, když neobdržím objednávku?

Pokud vám zásilka nedorazí do 7 pracovních dnů od odeslání, kontaktujte nás prosím. Zjistíme stav zásilky u dopravce a pomůžeme vám situaci vyřešit.

10. Jak mohu sledovat svou objednávku?

Jakmile je balíček předán do přepravy, jeho pohyb se automaticky zobrazí v systému Zásilkovny. Sledování je možné přes jejich aplikaci ale také obdržíš e-mail nebo SMS s informacemi o doručení.

11. Můžu objednávku zrušit?

Objednávku je možné zrušit pouze před odesláním zboží. Pokud chcete zrušit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve.

12. Mohu objednat dárkový balíček nebo balení na míru?

Ano, rádi vám připravíme balíček na míru. Napište nám vaše přání a domluvíme se.

13. Jak mohu kontaktovat podporu nebo získat pomoc?

V případě jakýchkoliv otázek nebo potřebné pomoci nás můžete kontaktovat na e-mailu nebo přes Instagram zprávy. Rádi vám pomůžeme s výběrem, použitím produktů nebo s čímkoliv dalším, co vás bude zajímat.